تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

بازگشت دوباره چهره ناشناخته آبی‌ها | استقلال از دومین خرید باشگاه رونمایی کرد

پس از چهار فصل یک بار دیگر چ پای آبی‌ها با اعلام رسمی باشگاه استقلال به این تیم بازگشت.

زکی پور

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: استقلال برای تقویت سمت چپ خود، دست روی بازیکن سابقش گذاشت. میلاد زکی‌پور که در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان و در ۲۱ سالگی با پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت نامی برای خود دست و پا کرد، پس از اتمام قراردادش با سپاهان، به استقلال بازگشت.

آبی‌ها چند روز پیش موفق شدند تا قرارداد ابوالفضل جلالی را تمدید کنند، ولی این بازیکن به دلیل اینکه مشمول خدمت سربازی است، باید فصل بعد را در ملوان توپ بزند و استقلال نیز برای اینکه بهترین پاسور خود در فصل قبل را رایگان از دست ندهد، قرارداد او را تمدید کرد تا این بازیکن با پایان دوران سربازی، به جمع آبی‌ها بازگردد.

در نتیجه و برای پر کردن جای خالی جلالی در فصل بعد، استقلال به دنبال دو گزینه در سمت چپ بود که در نهایت میلاد زکی‌پور با مدیران باشگاه به توافق رسید تا او پس از چهار فصل دوری از جمع آبی‌ها، به تیم سابقش بازگردد و به احتمال بسیار زیاد، جانشین جلالی شود.

قرارداد زکی‌پور با استقلال دو ساله است تا او پس از چهار فصل دوری، به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

زکی‌پور که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوسته بود، پس از انجام ۱۰۳ بازی برای آبی‌ها، راهی گل‌گهر شد و طی دو فصل اخیر نیز با لباس سپاهان به میدان رفت و حالا با عقد قراردادی رسمی و به مدت ۲ سال، به استقلال بازگشته تا باز هم فرصت پوشیدن پیراهن آبی‌ها را داشته باشد.


بیشتر بخوانید: اقدام جدید مدیران هلدینگ خلیج فارس درباره آبی‌پوشان | سقف دستمزد قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد


این بازیکن طی چهار فصل دوری از استقلال و انجام ۱۲۲ بازی برای دو تیم گل‌گهر و سپاهان، موفق به زدن چهار گل شد و هفده بار نیز پاس گل داد تا حالا با تجربه‌ای بیشتر نسبت به دوره نخست حضور در جمع آبی‌ها، امیدوار به درخشش در استقلال باشد.

زکی‌پور که در دوره حضور علیرضا منصوریان در نفت تهران توانست نخستین بازی‌های خود در لیگ برتر را انجام دهد، به همراه این سرمربی به استقلال آمد و به عنوان چهره‌ای ناشناخته، خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.

زکی پور

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما